Charmie资源站

锤茶重度患者互助会
想加入的GN请直接私信主页 管理员会发邀请
来畅游在rps的大海里吧 peace&love

© Charmie资源站 | Powered by LOFTER

8.14 小妇人预告片发布


Supercut 歌词翻译

In my head, I play a supercut of us

在我脑海 我播放起我们的剪影

All the magic we gave off

所有我们曾释放的魔力

All the love we had and lost

所有我们得而复失的爱

And in my head

在我的脑海里

The visions never stop

那些画面从未停止

These ribbons wrap me up

犹如纽带缠绕着我

But when I reach for you

但当我伸手去触摸你

There's just a supercut

这里却只有我们的一段剪影

In your car, the radio up

在你的车内 电台响起

In your car, the radio up

在你的车内 电台继续播放

We keep trying to talk about us

虽然我们不断尝试 讨论我们的未来

I'm someone you maybe might love

我是你可能会爱的人

I'll be your quiet afternoon crush

我会是你宁静午后的挚恋

Be your violent overnight rush

夜深里你心跳狂热的悸动

Make you crazy over my touch

我的抚摸让你神魂颠倒

But it's just a supercut of us

但如今却只剩我们的一段残影


So I fall

所以我坠入了

Into continents and cars

不同的大陆和无尽车流

All the stages and the stars

所有舞台的闪耀和漫天星辉

I turn all of it

都被我化作了剪影

To just a supercut

成为了那一段剪影

Cause in my head (in my head, I do everything right)

因为在我的脑海(在我的脑海里 我做了一切正确的选择)

When you call (when you call, I'll forgive and not fight)

但当你给我回电时(当你打给我时 我会原谅你 不再争吵)

Because ours (are the moments I play in the dark)

因为我们的时光 在黑暗里支撑我的所有

We were wild and fluorescent, come home to my heart, uh

我们都疯狂闪耀着 现在就回家吧 回到我的心房

评论
热度(20)